[sfk] sinan

  • From: Orhan Kurmus <orhan@xxxxxxxxxx>
  • To: sfk@xxxxxxxxxxxxx, sfk-dayanisma@xxxxxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 7 Jan 2019 15:36:51 +0300

Bilkent Bilgisayar Bölümü Başkanı Erkan Uçar'dan kötü bir haber aldım. sinan makinesi doğal ömrünü tamamlamış. Çalıştırılsa bile kendi kendine kapanıyormuş.

Erkan Bey makineyi bize teslim etmek istiyor. Aslında makineye değil içindeki disklere ihtiyacımız var çünkü tüm tarihimiz o disklerde. (sfk haberleşme listesinin arşivinin önemli bir bölümü benim makinelerimden birinde yedeklenmiş durumda ama yine de o disklerde bizim tarihimiz yatıyor).

Ankara'daki arkadaşlardan bir gönüllü çıkıp da makineyi Erkan Bey'den teslim alabilir mi? Çağlar Güven ve Metin Durgut'un Bilkent'te tanıdığı ve bu ricamızı kırmayacak arkadaşları var mı?

Eğer bir gönüllü çıkarsa Erkan Bey veya görevlendireceği bir kişi ile randevu ayarlayabilirim.

--
Proudly composed and transmitted in
Linux 4.15.0-43 Ubuntu SMP

Bu grupta tüm üyeler tarafından kabul edilmesi gereken asgari ortak ölçüt,
ister grup üyesi olsun, ister olmasın, herhangi bir kişiyi veya kurum veya
kuruluşu, ister en açık şekilde, ister politik nitelemelerle aşağılayan,
suçlayan, onlara hakaret eden, vb. iletilerin yer almamasıdır.

Fon: TL Hesabi, Finansbank, Orhan Kurmuş hesabı
IBAN:TR1100 1110 0000 0000 5590 4223