[sfk] Re: [SFK-Dayanisma] DEV-MOR

  • From: Orhan Kurmus <o.kurmus@xxxxxxxxx>
  • To: sfk-dayanisma@xxxxxxxxxxxxxxxx, sfk <sfk@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 21 Feb 2022 16:07:02 +0300

On 2/21/22 10:18, Mehmet Engür wrote:

Orhan hocam,
Bizim Uz-Ahmet'in hazırladiğı ekte gönderdiğim resimi de sfk sitesinin ilk sayfasının bir yerine eklemlesek nasıl olur ?
Hem biraz da kendimizi yenilemiş oluruz.

Engür Hocam,

Çok da güzel olur ama önemli bir sorunumuz var: SFK albümünü Adobe'un Muse yazılımını kullanarak hazırlıyordum. Alçak Adobe geçen yıl Muse'u desteklemeyi durdurdu. Tahmin edileceği gibi (özgür yazılım taraflısı olduğum için) Muse'u biraz korsan bir biçimde edinmiştim. Muse ile hazırlanan web sayfalarının bir web sitesine yüklenebilmesi için bir tür Adobe kontrolünden geçmesi gerekiyordu ve korsan Muse bu işi beceriyordu. Ama şimdi destek kalkınca sorun ortaya çıktı. Bu nedenle, albümü de uzun süredir güncelleyemedim; konulması gereken bir sürü kırmızı boncuğu bile koyamadım. Bu yaştan sonra yeni bir yazılım öğrenmem zor. Sorunun etrafından dolaşıp güncellemeyi yapabilir miyim bilmiyorum ama deneyeceğim.

Sevgi ve selamlar.

--
CDE 2.4.0 running on
Linux 5.10.0-11 Debian 11 SMP

Bu grupta tüm üyeler tarafından kabul edilmesi gereken asgari ortak ölçüt,
ister grup üyesi olsun, ister olmasın, herhangi bir kişiyi veya kurum veya
kuruluşu, ister en açık şekilde, ister politik nitelemelerle aşağılayan,
suçlayan, onlara hakaret eden, vb. iletilerin yer almamasıdır.

Fon: TL Hesabi, Finansbank, Orhan Kurmuş hesabı
IBAN:TR1100 1110 0000 0000 5590 4223