[quakelan] Re: [quakelan] Så går det løs!

  • From: Kim Santos Hansen <kim.hansen@xxxxx>
  • To: "quakelan@xxxxxxxxxxxxx" <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 3 Feb 2010 22:29:23 +0100

Så er vi ved at have den helt rigtige stemning. Sådan skal det være :D

Og vi gider ikke for lidt bzzz og for meget zzzz, vel Fes?? :)

-
Enf

Sendt fra min iPhone

Den 03/02/2010 kl. 21.56 skrev Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>:

hahaha, det blir så nemt :(

okay bzzzzzzzzzzzzzzzz ???? er fessen klar, eller er der for meget zzzzzzzzz?

Gender: Black .. okay jeg loller!

Men jeg har Insane, Mac og Heks med fra KBH!

Det blir sygt!

//kniws

2010/2/3 Peter Ziebell Runge <peru78@xxxxxxxxx>
Jeg behøver jo slet ik at løbe så, du kan snildt få 100 frags mindre end mig :)

2010/2/3 Gorm Eriksen <ger@xxxxxxxxxxxxx>

Fuck AF, husk løbesko.

Vi snupper en 1:1 og 100 m sprint efter. Forskellen i frags sammenlignes med antal meter i forspring, og så har vi en vinder.

http://failblog.files.wordpress.com/2010/01/epic-fail-equality- fail.jpg

LOL