[quakelan] Re: [quakelan] Re: Bekræftet dato for næste quake lan (3 okt. 2009)

  • From: Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>
  • To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 2 Sep 2009 11:26:44 +0200

Fint initiativ Garf! der er jo kommet flere til efterfølgende som gerne vil
med til LAN, så de har nu chancen for at tilmelde sig den 3 okt.

OBS!! Dem som ikke har nået at tilmelde sig kan stadig nå det på:
http://www.doodle.com/7vcisahvm9rif3gs

Garf: skriver du lige din adresse? der er nok nogle af os som kan tage et
par stykker med, hvis det offentlige driller...

Hvis det er helt skævt med at holde det hos garf i stedet for fes, må i lige
sige til i god tid ... så vi ikke pludselig har nogen der hopper fra i
sidste øjeblik!

mvh. KNIWS