[quakelan] Re: Tak for arrangement + nye datoer.

  • From: Michael Kamp Jensen <styrer@xxxxxxxxx>
  • To: quakelan@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 7 Dec 2009 10:27:31 +0100

Ja selv tak, altid hyggeligt ... og som Smurf har fundet ud af er jeg blevet
træt ... :) men fint er der allerede er en afstemning klar og jeg kan ALLE
datoer!

Som Smurf skriver, så lad være med at tilmelde jer, medmindre i er 100%
sikre på at i gider dukke op ... OGSÅ selvom der måske kommer et bedre
tilbud i mellemtiden ... det er sgu for tyndt!

Jeg ved at Simsen gerne vil lægge lokaler til, hvis der er stemning for at
holde det i KBH i stedet for hos Garf ... men det kræver jo også at han kan
holde ud at folk fortsætter til langt ud på natten ;)

mvh. KNIWS