[quakelan] SV: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] Re: [quakelan] SV: [quakelan] Så er det på næste lørdag det går løs!

  • From: "Thomas Sadi" <ts@xxxxxxxxxxx>
  • To: <quakelan@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 30 Sep 2009 12:16:32 +0200

LOL INS!!! jeg skal ha fixet en outlook regel der sender quakelan mails direkte
i en mappe der bliver auto-formateret  en gang hver time.

JEG DØR AF SPAM WINNIE???

Fuck jeg skal ha fixet en bærbar til fredag… winnie har du en varm bærbar på
lager?

SV: [quakelan] Så er det på næste lørdag det går løs!

UNSUBSCRIBE

Sent from my iPhone

On 30/09/2009, at 12.03, "Mikael Garde Nielsen" <mikael@xxxxxxxxxxxxxxxx> wrote:

        Øh du er re-subscribed? lolz :D

        2009/9/30 Peter Ziebell Runge <peru78@xxxxxxxxx>

        OG DET!

        2009/9/30 Mikael Garde Nielsen <mikael@xxxxxxxxxxxxxxxx>

                DO IT YOURSELF LINK: //www.freelists.org/list/quakelan

                Og til orientering kan jeg sige at mac afmeldte sig fra listen
igår, så det er ikke fra hans side vi får arrangementet op i højere gear!

                Den 30. sep. 2009 09.41 skrev Kim Santos Hansen
<kim.hansen@xxxxx>:

                        Så er det heks, der må komme i gang J