[pyblind] Re: využití zvuku v linuxu

  • From: Lukáš Tyrychtr <lukastyrychtr@xxxxxxxxx>
  • To: pyblind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Oct 2009 16:07:42 +0200

zdravím,
co se týče toho sleep, tak je to nějak jako:
import time
time.sleep(ms)
parametr je v sekundách.
Co se týče toho pípání na určité frekvenci, to ani ve windows jednoduše
nejde bez volání win32api. Samozřejmě, že tuto otázku již někdo řešil. A
vyřešil. Byli to např. vývojáři knihovny fmod ex. Bohužel, vývojář
modulu pro python na svou práci zanevřel. Sice jsem dokázal dospět ke
stavu, kdy je použitelný, ale někdo by musel udělat kompilaci pod linuxem...
Zdraví, Lukáš