[pyblind] Rozhořčení - pysonic

  • From: Lukáš Tyrychtr <lukastyrychtr@xxxxxxxxx>
  • To: pyblind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 25 Feb 2009 20:37:51 +0100

Zdravím,
dnes jsem zažil menší šoků... Po úmorném laborování se mi podařila
kompilace pysonic a myslel jsem si, že už konečně máme něco slušného pro
práci se zvukem. Ale ouha. Autor byl buď okázale nevšímavý, nebo mu
některé funkce (jako např. SoundSetPan a pod.) připadaly tak nedůležité,
že je ani neimplementoval. Jenže bohužel pro nás, jsou to funkce, které
by se do her hodily. A zatím jsem nepřišel na to, jak tento posun
počítat v 3d prostoru... A už nemluvím o nedokumentovaných třídách. Je
sice jen jedna, ale kdo ví, jestli neodkazuje na další utajovanou třídu?
Tato utajovaná třída má samozřejmě všechny vlastnosti a funkce, o
kterých se píše v oficiální dokumentaci FMOD. Opravdu se mě nechce, ale
vypadá to, že to budu muset napsat celé znova pomocí ctypes (Což bude
nuda jak...)
Zdraví, Lukáš