[podemos] FW: Xerrada-col·loqi al Centre Cultural i Veïnal Tres Forques

  • From: juan manuel martinez <jumarpe04_5@xxxxxxxxxxx>
  • To: circulo debate ciudadano <podemos@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Wed, 28 Jan 2015 16:38:00 +0100

Buenas tardes compañeros:
Soy Juan Manuel Martinez Peña, miembro de este círculo.
El lunes estuve hablando con Emilio Peña, uno de los  responsables de la
Asociación de Vecinos Tres Forques para ver la posibilidad de hacer alguna
charla en el local que tienen.
Os reenvío el mensaje que me ha enviado por si es de nuestro interés.
La sala de la charla tiene un aforo de 60 personas aproximadamente y está
acondicionado para impartir una conferencia con power point.

Les indiqué el tipo de charlas que impartimos: deuda ilegítima, fraude
eléctrico, etc y les pareció bien.   También tienen las puertas abiertas a
partidos políticos.

From: emilipena9@xxxxxxxxx
Date: Tue, 27 Jan 2015 21:41:38 +0100
Subject: Xerrada-col·loqi al Centre Cultural i Veïnal Tres Forques
To: jumarpe04_5@xxxxxxxxxxx

Hola soc Emili Peña, com vam parlar ahir, i per anar concretant amb referència
a la xerrada-col·loqui al Centre Cultural i Veïnal Tres Forques, les dates que
hi tenim lliures són: el dijous 5 de febrer, dimarts 24 de febrer, dijous 5 de
març, dimarts 10 de març, t'ho mires i em contestes quin dia vos va bé per
anant tancant-ho, doncs segon van passant els dies hi han menys dates lliures.
Si calguera fer-la més avant ho parlem. En quan pugues em dius el dia que us ve
millor per anar tancant el calendari de xerrades.

Lloc: Centre Cultural i Veïnal Tres Forques
Adreça: carrer Tres Forques, 98 de València (front Mercadona)

Hora:19 hores

Dia: ens envieu el dia que vos vinga millor.
I la següent informació:
Títol de la Xerrada.
Xicoteta ressenya del contingut.

Persona o persones que hi intervendran i xicotet currículum d'elles.

Si ho teniu fet, cartell anunciador.
Si aneu a utilitzar mitjans audiovisuals, quins i si els porteu vosaltres.
Em passes també el teu telèfon per si calguera aclarir alguna cosa.
Per qualsevol cosa no dubtes en contactar amb mi, amés a més, aquí teniu la
vostra casa pel que necessiteu.

Persona de contacte de CCVTF:
Emili PeñaEmail: emilipena9@xxxxxxxxx
Telèfon de contacte: 625 92 74 72