[periodiko] Re: [periodiko] Προσχέδιο στήλης μου (επιτέλους..)

  • From: Αλέξαρχος Ο Μέγας <jimbananas89@xxxxxxxxx>
  • To: periodiko@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 14 Dec 2015 12:14:50 +0200

μόλις είδα πως στάλθηκε λίγο παραμορφωμένο ελαφρώς. Ας με φωτίσει κάποιος
γιατί...

Στις 14 Δεκεμβρίου 2015 - 12:13 μ.μ., ο χρήστης Αλέξαρχος Ο Μέγας <
jimbananas89@xxxxxxxxx> έγραψε:

Αγαπημένοι μου θα προσπαθήσω τώρά να σας στείλω και εγώ το προσχέδιό μου
αν και πιθανόν να γίνουν κάποιες διορθώσεις ακόμα. Ενημερώνω πως το έχω
σκεδιάσει σαν μια οριζοντια Α3 και έχω γραμματοσειρά 20 με τον φόβο ότι με
μικρότερη δε θα φαίνεται τίποτα αλλά αν μπορείτε να μου πείτε με σιγουριά
ότι και με 12 ας πουμε που λεμε οι περισότεροι ΣΙΓΟΥΡΑ θα φαίνονται όλα θα
προτιμούσα μικρόιτερη γραμματοσειρά για να μπορώ να γράψω περισσότερα.
Ανεβάσατε πολύ το επίπεδο και δεν είναι τόσο καλό ομολογώ το δικό μου αλλά
τι να κάνουμε ο καθένας ότι μπορεί.
Σε πολύ λίγο θα στείλω και τα το τι συζητήθηκε στη προχθεσινή συνάντηση ,
νε με συμπαθάτε που δε τα στειλα ακομα αλλα χρειαζόμουν και λίγη
ξεκούραση....Αγάπη μονΑΧΑ

Στις 12 Δεκεμβρίου 2015 - 7:08 μ.μ., ο χρήστης Pavlos Salvaras <
pavlosthess@xxxxxxxxxxx> έγραψε:

Εδώ και το δικό μου προσχέδιο της στήλης. Αυτό είναι η μία σελίδα. Και η
δεύτερη θα είναι σε παρόμοιο στυλ, οπότε δεν έχει νόημα να την ανεβάσω.