[pedijatrija] Re: [pedijatrija] predavaèe na trudnièkim teèajevima.

  • From: "Vlatka Putar-Kranjc" <putar-kranjc.vlatkapedijat.ord@xxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 26 Apr 2012 07:26:56 +0200

Vlatka Putar-Kranjc kad bude negdje bliže Varaždinu.

-----Izvorna poruka----- From: Denis Vulic
Sent: Wednesday, April 25, 2012 11:42 AM
To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
Subject: [pedijatrija] predavaèe na trudnièkim teèajevima.

hbb

f+W75yVWdfjOPAqn/+8L8mUkntXIcPbUXt+fyV0bRvkI++KTAdrxVQc4jG9anJNLtEUukBcspSZ
        EWS/7za1Hcak51Z7GTAJjIuldSdBoBmTSwRxjXg==

Evo mene opet,
javite mi tko ide..
lp,zdenka

2012/4/11 Zdenka krsnik katunaric <<mailto:zdenka.kk@xxxxxxxxx>zdenka.kk@xxxxxxxxx>
Dan,
ajde cure i deèki javite mi tko ide da mogu poslati u UNICEF broj ljudi.
lp,
zdenka