[pedijatrija] Re: [pedijatrija] Zadar- zaključci pedijatrijske sekcije od 26.01.12.

  • From: Ante Omazić <anteomazi14@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 28 Jan 2012 22:17:40 +0100

Datuma 28. siječnja 2012. 14:04 Zeljko Cakarun
<zeljko.cakarun@xxxxxxxxx> je napisao/la:
> Zakljuci su u prilogu.

lipi moj i šesni Čakarune!
Drago mi je čuti da su i kod vas neka događanja.
Već sam ti rekao da je kod nas u Splitu vrlo burno. Danas su kolege iz
opće prestale dežurati na 2 punkta gdje se do sada dežuralo. Mi smo
ostali dežurati ovaj vikend jer je 31.01. sastanak u Županiji glede
ovih  posebnih(nadstandardnih) dežurstava pa ćemo nakon toga vidit za
daljnje postupke.
Već si mi rekao kao ste vi prestali dežurati i kako je to sada
organizirano kod vas u Zadru.
Mi naime nemamo nikakve ugovore, pa radimo zapravo na crno. Ugovori su
naš prvi zahtjev, a potom i radno vrijeme, rad subotom i slično...
Za sada toliko !
Puno pozdrava tebi i svim Zadranima i Zadrankama!