[pedijatrija] Re: [pedijatrija] Upis u vrtić

  • From: Elmira Tabakovic <elmira.tabakovic@xxxxxxxxxxx>
  • To: "pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx" <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 8 Sep 2015 20:37:42 +0200

U NN 55/06 ne pise to,mozde neke druge NN da imamo dokaz?

Poslano s mojeg iPhonea

08.09.2015., u 14:18, Vesna Bacalja (Redacted sender "bacaljavesna@yahoo" for
DMARC) <dmarc-noreply@xxxxxxxxxxxxx> napisao:

Dragi moji,
kontaktirala sam našu epidemiologinju u Bjelovaru,dr.Sanju Mitrović koja je
rekla slijedeće:izmjenama i dopunama zakona NN 55/06 izbrisan je stavak o
provjeri stolice i zaista sam provjerila ,nema više potrebe uzimati
stolicu,samo pregled .
Ukoliko se radi o djetetu koje je preboljelo salmonelu ili kao što je bio
slučaj u Dugom Selu,treba napraviti stolicu ako nemate od prije negativan
nalaz.Pozitivna ,zdrava djeca tj.kliconoše ne mogu ići u jaslice zbog
hig.uvjeta u jaslicama(previše djece na broj teta) dok u veće grupe smiju ići.
Ne znam da li vi dobro surađujete s vašim epidemiolozima?Oni imaju dežurni
broj mobitela(županijski) i u svako doba ih se može pitati za savjet i uvijek
se dogovorimo kako dalje.Imala sam slučaj jedne male škole gdje su mi se
vrtjeli streptokoki pretprošle jeseni.Otišli su tamo,uzeli briseve,našli 40%
pozitivnih ,pozvali roditelje i svima podijelili po dvije bočice
Silapena.Roditelji su ih poslušali bolje nego mene.
Uglavnom,oni potvrde zapravo sve što mi već i znamo i radimo.

Još bih vas pitala da li znate zašto nema Srebrnjaka na popisu ustanova gdje
možemo napraviti e-naručivanje?
Lijep pozdrav,dr Bacalja