[pedijatrija] Re: izracun dezurstva od 1.10.11. u Splitu

  • From: Ante Omazić <anteomazi14@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 26 Jan 2012 21:17:55 +0100

pročitao sam ovaj dois o izračunu dežurstava. To nije ništa novo . S
tim se barata od početka.
radi se o potpunom narazumijevanju
to je pokušaj podvale!!
Naime taj famozni iznos od 8442 kune je onaj na osnovi čega mi plaćamp doprinose
naime osnovica za liječnika obiteljske medicine koji radi u Domu
zdravlja s 20 godina radnog staža iznosi 10337 kuna, pa bi njegovo
dežurstvo iznosilo  subotom 930 kuna.
sestra koja bi s njim dežurala , a koja ima također 20 godina radnog
staža bi dobila 495 kuna.

Ovo što ste vi naveli je apsurdno jer bi po tome kolega dobio 758
kuna, a njegova sestra sa 20 godina staža 495, dok bi ona sa racimo 38
(kao moja!) dobila 536 kuna.

još jednom ti ponavljam da bi bio dobro daq se ide s prijedlogom da se
plaća kao zaposlenicima DZ.
Naše bi dežurstvo izgledalo ovako:OSNOVICA= 5108x2,0(koeficijent spec.
ped. u DZ)x 0,5% za svaku godinu staža.
IZNOS DEŽURSTVA = OSNOVICA X 0,9(subota) i tako dalje.
Konkretno : kolega sa 20 godina, zaposlenik DZ!
11237x0,9=1011,4. (nedjelja 758)
DKLE DEŽURSTVO SUBOTOM BI IZNOSILO 1011 KUNICA.
To bi mogao potvrditi dr. Mikulić(ali vjerojatno neće!!)
Ilijoš bolje sačekat ćemo sada isplatu kolegicama DZ iz
siječnja(strpimo se 20-ak dana!)
one bi trebale dobitioko 950 kn za subotu ili oko 700-720 kn za nedjelju.

Eto to je moj komentar.

Inače isplata po "novom zakonu" nije istina, taj "zakon" datira tko
zna od kada. Ja kad sam došao u DZ i vodio bitke upravo oko ovoga ( i
bio POSVE SAM!!) poslao sam tada u DZ sve ovo kopirno s inteneta, pa
su mi čak 2 mjeseca isplaćivali dežurstva po tom (ovme) obračunu da i
onda ODLUKOM RAVNATELJA  sve to bilo poništeno i ja čak morao vratiti
"VIŠAK" tako isplaćen.

Pozdrav!
Ako što novo saznaš javi !
Možeš pitati Španovićku kako je to u Zagrebu. Ili ako znaš nekog u
Rijeci pa da vidimo kako je kod njih!

Datuma 26. siječnja 2012. 17:28 Denis Vulic <denis.vulic@xxxxxxxxxxx>