[pedijatrija] Re: UO HDPSP, VI., 8.03.2013

  • From: Mirjana Kolarek Karakaš <dr.m.karakas@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 8 Mar 2013 16:02:29 +0100

Poštovane kolegice i kolege,
nisam stigla organizirati se za ovaj žurni sastanak te nisam u
mogućnosti sudjelovati iz obiteljskih razloga.
Moje iskustvo jednomjesečnog pilot projekta pokazuje da je nerealan
udio DTP-a u postotku glavarine. Dobila sam na potpis novi dodatak
financijskog ugovora koji za sada ne mislim potpisati jer je gotovo
zapravo preslika onog kojeg posjedujem i koji vrijedi do potpisivanja
novog.
Važnost je ovog sastanka dogovoriti da se Ugovori ne potpisuju tako
dugo dok sve stvari ne sjednu na svoje mjesto, sve dok se ne ispravi
nepravda nerealnog vrednovanja rada pedijatara i neprepoznatljivosti
specifičnosti pedijatrijske djelatnosti.
Ovo je presudan trenutak za primarne pedijatre, za djecu u našoj skrbi
i za društvo u cjelini. Kada nešto potpišemo više ništa ne možemo
mijenjati.
Imajte na pameti da ne možemo dopustiti da je u slučaju skrbi djeteta
obiteljski liječnik u istom odnosu i jednako plaćeni kao pedijatar.
Više nego ikada važno je naše zajedničko djelovanje bez obzira na neke
različitosti u pristupu, idejama ili političkoj opciji. Cilj nam je
isti. Uvjeriti ovo društvo u neophodnost najbolje moguće zdravstvene
skrbi djeteta. Sve propušteno u djetinjstvu višestruko se plaća. O
nama danas ovisi pedijatrija sutra.
 Apeliram ispočetka, nemojte da vas zavaravaju ružičaste brojke na
papiru, naša stvarnost su siva slova iščitavana između redaka.
Ugodan vikend
Mirjana Kolarek Karakaš

6. ožujka 2013. 16:51 korisnik Đurđa Španović