[pedijatrija] Re: QI

  • From: Zvonimir Almas <zvonimir.almas@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 2 Jul 2013 08:22:08 +0200

Poštovane kolegice i kolege,

Vezano za raspravu o registriranju sistematskih pregleda dojenčadi 1-2
mjeseca,izgleda da oni u HZZO-u ne vode računa o statističkoj definiciji
starosti 1-2 mjeseca,a to je do 2 mjeseca i 30 dana.Pa valjda i oni imaju
statističare koji bi to trebali znati.Ovako mi moramo praviti neke
kombinacije sa naknadnim upisivanjem prethodnih pregleda dok još nismo
mogli upisati dijete.Ako su željeli baš samo sistematski pregled do
napunjena 2 mjeseca onda su trebali napisati 0-1 mjesec života,a ovako se
to odnosi na dijete staro nepuna 3 mjeseca.
Ukoliko sam u krivu neka me netko ispravi.
Pozdrav i drž;te se braćo i sestre.         kolega Almaš

Dana 2. srpnja 2013. 07:56 Vlatka Putar-Kranjc <