[pedijatrija] Re: Prevencija, Tjedan prevencije, Zagreb, 29.3.-5.4.2012

  • From: Đurđa Španović <djurdja.spanovic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 9 Apr 2012 20:46:34 +0200

Cijenjene kolegice i kolege,Draga Vlatka,
naš rad kao i izvršeni rad svakog radnika mora biti plačen, a naš je
svakodnevni rad nemoguće prikazati u punom opsegu ,  osobito sada kada je u
informatičkom obliku za sve potrebna šifra.
Kurativa je još donekle razađena,( jer razrađivali su ju liječenici opće
medicine za potrebe obiteljske medicine ) , ali preventivu je potrebno
nadopuniti novim postupcima.
Postupci moraju dobiti šifru ( da bi se mogao označiti rad ),a šifra treba biti
valorizirana u Plavoj knjizi koja je cjenik HZZO .
Stoga je nužno da se ono što već i onako radimo prevede u postupke, da postupci
dobiju šifre koje trebaju biti valorizirane u financijskom ,odnosno bodovnom
obliku kao i vremenskom trajanju postupka.
O navedenom smo se očitovali i dobili nezadovoljavajući odgovor .
Više na skorom sastanku UO HDPSP .
Pozdrav
     Đurđa