[pedijatrija] Re: Pravila ugovaranja

  • From: Ilonka Artuković <artukovic.ilonka@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 11 Apr 2012 18:56:13 +0200

Miro,
Već sam ti htjela napisati da ne znam ništa o tome, a bili su neki
razgovori u HZZO-u.
U tim razgovorima ( razgovori između svih komora i HZZO-a) nije bilo toga
što spominješ.
Dok ne bude nešto konkretno za pedijatriju neću stavljati na listu da se
ljudi ne zbunjuju.
Tebi puno hvala na fotkama, odlične su.

Pozdrav , Ilonka