[pedijatrija] Odgovorno roditeljstvo, MOBMS, 10.11.2011

  • From: Đurđa Španović <djurdja.spanovic@xxxxxxxxxxxxxx>
  • To: <pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Fri, 11 Nov 2011 10:08:27 +0100

Cijenjene kolegice i  kolege,
želim vas izvijestiti da sam na poziv MOBMS jučer, 10. studenog 2011.godine
sudjelovala u javnoj raspravi o :
- definiranju odgovornog roditeljstva,
- analizi mjera rane pomoći u suočavanju s čimbenicima rizika i
- prijedlozima novih preventivno-savjetodavnih oblika pomoći obiteljima u riziku
Naime , na navedenu temu MOBMS je formiralo Radnu skupinu  u lipnju mjesecu
2011.godine koja je trebala izraditi :
1.plan osposobljavanja za odgovorno roditeljstvo i promicanje njegove provedbe
u svakodnevnom životu,
2.osigurati nove preventivno-savjetodavnih oblika pomoći obitelji u riziku te
3.definirati mjere rane pomoći u suočavanju s čimbenicima rizika.
Krajem 2010.godine zamoljeni smo da ispunimo upitnik na navedeno što smo i
učinili kao i Hrvatsko pedijatrijsko društvo, Hrvatsko društvo za školsku i
sveučilišnu medicinu te Hrvatsko društvo za dječju i adolescentnu psihijatriju
i psihoterapiju..
Kako nisam imala radni materijal nisam se mogla pripremiti , ali sam
izvijestila o našem preventivnom radu, skrenula pažnju na obveze ,a ne samo
prava obje strane  te upozorila na nedostatak vremena za  dijete ( vrijeme za
san 10-14 sati , vrijeme za vrtić- 10 sati  ,.) .
Najavljen je nastavak rasprave.
Proslijedit ću vam materijal na uvid , prijedloge i raspravu.

Đurđa španović