[pedijatrija] Re: Novi model paneliranja

  • From: Nada Saric <nsaric03@xxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 25 Jan 2013 09:42:53 +0100

Poštovani kolege i kolegice!

Nismo usporedivi s liječnicima obiteljske, ali možemo puno naučiti od njih.
- Odlično su se izborili za sebe i ja im na tome čestitam!

Radimo puno i teško kao i liječnici obiteljske medicine, završili smo tešku
specijalizaciju, a prema novom modelu dobivamo 20% manje novaca od njih.
Tko je odredio postotke 160 i 140 za male i velike obiteljske timove, a 130
i 110 ma male i velike pedijatrijske? Mislim da bismo u tom modelu trebali
biti izjednačeni jer su naši pacijenti samo fizički mali, ali su pravi
pacijenti koji su puno zahtjevniji od odraslih koji znaju govoriti i
surađuju pri pregledu (uglavnom ne plaču).

Lijep pozdrav svima.

Nada Šarić, dr med. spec. pedijatar

Dana 24. siječnja 2013. 15:44 Elizabeta Ogrizek <tetabeta5@xxxxxxxxx> je