[pedijatrija] Fwd: upit

  • From: Denis Vulic <denis.vulic@xxxxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Thu, 20 Jun 2013 21:12:06 +0200

-------- Original Message --------
Subject:        upit
Date:   Thu, 20 Jun 2013 20:38:54 +0200
From:   Elmira Tabaković <elmira.tabakovic@xxxxxxxxxxx>
To:     <denis.vulic@xxxxxxxxxxx>

Poštovane kolege,nakon uvida u obračun i plaćanje od strane HZZO-a,zamijetila sam da su mi za QI %/2013 obračunali puno manju sumu,samo 231 kn.Poslala sam upit u centralu HHZoa Andreja.Matkun@xxxxxxx <mailto:Andreja.Matkun@xxxxxxx> koja mi je nakon pol sata odmah odgovorila da nisam izvršila propisane sistematske do 2 mj. starosti dojenčadi.Navela je da sam prema MBO u od 35 djece pregledala 29 po PD 163 i predala do 5.za prethodni mjesec,što je 82%,a treba biti 90%.Poslala sam joj opet upit kako su došli do tog izračuna,nije mi jasno jer dojenčad do 2 mj.2x pregledamo .Pojasnila sam joj da nam se broj djece mijenja kako ih upisujemo,ako ja više djece upišem i ne pregledam odmah unutar tog mjeseca,oni računaju da ih nisam pregledala i oštetili su me za 2000 kuna .Kako je kod Vas ostalih.MOramo svi reagirati,inače nam to neće plačati.dr.Tabaković

__________ ESET NOD32 Antivirus informacija, verzija baze podataka virusnih potpisa 8469 (20130620) __________

poruka je provjerena programom ESET NOD32 Antivirus.

http://www.eset.com.hr