[pedijatrija] - COM U DUBROVNIKU

  • From: Denis Vulic <denis.vulic@xxxxxxxxxxx>
  • To: pedijatrija@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 18 Apr 2012 07:25:30 +0200

  Subject: [smartdoctor] Poziv svim dubrovačkim obiteljskim
liječnicima - COM U DUBROVNIKU

  Poziv svim dubrovačkim obiteljskim liječnicima!

  U petak sam dobio dokument koji je u prilogu. U razgovoru s
ravnateljicom DZ dogovoren je sastanak svih obiteljskih
liječnika u srijedu 18.ožujka 2012. kod ravnateljice u DZ
Dubrovnik. Situacija je ozbiljna i molim Vas da svi dođete i
sudjelujete. Pozovite sve koji nisu na listi.

  Moj stav je jednak stavovima i HUOM-a i KOHOM-a:  protiv
COM-ova. Ne znam tko i zašto sad gura COM kod nas, ali po
važećem pravilniku liječnici na rad u COM-u trebaju pristati
dragovoljno. Dakle svak samostalno odlučuje pristati na uvjete
koji će biti ponuđeni, a oni bi trebali sadržavati:
odgovarajući prostor, opremljenost (ampulirani lijekovi,
sanitetski materijal, defibrilator...),odvojeno plaćanje za
sestru i liječnika, osiguranje od odgovornosti i ozljede,
spremno vozilo i vozača... Činjenica da ništa još nije
ponuđeno.

  Nekoliko dana prije sastanka Stručnog vijeća, sastalo se
Upravno vijeće DZ Dubrovnik na kojem je otklonjena uopće
rasprava o COM-ovima. Argumenti su bili: nesvrsishodnost i
propadanje COM-ova (u Rijeci od 6  ostao samo 1) i nepotrebnost
velike većine posjeta. Naime neko je analizirao razloge
posjećivanja COM-ova (mislim u Bjelovaru) i došao do preko 90
% nepotrebnih posjeta (mislim čak 98%).

  Bilo bi dobro da se sastanemo i 2 dana kasnije u petak
20.ožujka 2012. na 19. kongresu OM u hotelu Lacromi za vrijeme
pauze i laganog ručka u 11.15 sati. Tu možemo bez prisutnosti
drugih popričati i raspraviti o svemu.

  Ponovo Vas pozivam svih da se nađemo i svi zajedno počnemo
riješavati zajedničke nam probleme!

  Pozdrav

  Teo Depolo

  PS. molim i kolege sa liste za pomoć i savjete

----- Kraj proslijeđene poruke -----

    Moj Telekom Portal - brzo i jednostavno administrirajte sve Vase HT usluge
    na http://moj.hrvatskitelekom.hr

Sastanak dubrovačkih obiteljskih liječnika kod ravnateljice u DZ Dubrovnik je u srijedu 18.ožujka 2012. u 13 sati.

Teo Depolo