[pb007-projekt] Re: Sretavka

  • From: Michal Rentka <michalrentka@xxxxxxxxx>
  • To: pb007-projekt@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 19 Oct 2011 09:49:31 +0200

Zdravim,
dojde dnes teda niekto o 18 robit tu ulohu ci nik nic? Viem zatial len o mne a
Michalovi Zanovi.
Jan Vorcak napisal vcera ze nemoze, Martin Penak je chory a Juraj Zatko
nezvestny.
Hlaste sa teda vy zvysny dvaja (Peter Kollar, Juraj Zatko) ci mozte dojst nech
fixneme aspon tu druhu ulohu ked uz nic ine.