[osytrac] Re: [Osy-commit] New revision (77)!

  • From: "Lukas Jezek" <lukas.jezek@xxxxxxxxx>
  • To: osytrac@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Sat, 22 Nov 2008 18:24:38 +0100

Hele,

asi jsi necommitnul ten msim.conf Tak ho tam pridej.

Ja to tu ted asi hodinu resim, ze mi nejdou testy - spusti se mi msim
a nic nevypise a hned se ukonci...

L.

Dela mi to i revize 76. Dela mi to na vsech testech.

Kdyz pustim ./tests.sh timer1 (nebo cokoli), tak se to zkompiluje a
pak hned skonci s Failure, protoze msim asi nic neprovede...
Dela vam to taky?

Kdyz pak pustim jenom msim v adresari / tak to nic nevypise a hned
skonci. Sakra neco s tim udelejte!!!