[osy] pro info

  • From: Jiri Horky <jiri.horky@xxxxxxxxx>
  • To: osy@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 26 Nov 2008 21:14:00 +0100

Ahoj,

jen pro info (protoze zase zmiznul elvys z osy-trac listu (uz jsem ho tam zase dal)). Komitnul jsem novou verzi, kde uz faka tlb_fill_index a tlb_fill_random, refill vyjimka znamena msim_stop, protoze jeste nevim jakou funkci na translate ve vyjimce volat. Dale uz funguje zjistovani libovolne velke pameti (<=4GB), ale soucasna verze kernelu se stejne s vice nez 512MB, respektive 1GB nevyrovna - a to proto, ze kdyz nekdo vola frame_alloc a ja mu poctive vratim pamet od 0x00000000 (ktera je normalne mapovana pres tlb)a ne od 0x80000000, tak s tim ma problem. Zatim jsem tam dal hack, ze k fyzickym blokum pameti prictu 0x80000000, takze to 1GB zmakne nemapovane :-) Fce malloc by teda mela volat frame_alloc jenom tak, aby vracena adresa byla bud v KSEG0 nebo KSEG1, nikde jinde.

Jirka H.