[orasi] Re: Νέο blog περί ... ΚΕΑΤ!

  • From: "Stathis" <grethat@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sat, 18 Sep 2010 14:04:40 +0300

Εγώ βγαίνω με το όνομα μου (το οποίο δεν είναι τόσο κοινό) και με το πρώτο
γράμμα του επωνύμου μου που ταυτοποιεί ποιός Στάθης απο τους 2-3εις του
χώρου  είμαι.

Να ξεκαθαρίσω ότι δεν έχω τίποτα προσωπικό με τον Γιώργο, απλά δεν μπορούμε
να βάζουμε χέρι τον Agent ενώ βγαίνουμε με ψευδόνυμο? Γιατί δεν αναφέρθικα
στον Σπύρο. Δικαιωματικά μπορεί να πάρει θέση. Εξάλλου, και άλλοι βγαίνουν
στην λίστα μόνο με ένα όνομα. Απλά αν ο Agent αν έβγαινε ως (ας πούμε)
Μιχάλης, δεν θα μας πήραζε και τόσο.
Τέλος πάντων...

Για τον Agent:
Βγήκες να προωθήσεις το μπλόγκ σου, και καλά έκανες. Αλλά δεν ήταν αυτή
απάντηση. Σχετικά με το "τοπ τοπ σικρετ" λέω.
Και μιά φιλική συμβουλή (αν και δεν σε γνωρίζω προσωπικά, γιατί το όνομάσου
το ξέρω): Γράφω σε μπλογκ και φορουμ εδώ και κάπια χρόνια, με ψευδόνιμα κι
εγώ, αλλά εδώ τα πράγματα είναι διαφορετικά. Ο χώρος μας είναι πολύ μικρός
και κάποιοι γνωρίζουμε το όνομά σου, και όσοι δεν το γνωρίζουν μπορούν
εύκολα να το μάθουν. Οπότε θεωρώ ότι ήταν άστοχο όλο αυτό που έγινε. Αν
ήθελες, μπορούσες να το διαδόσεις από στόμα σε στόμα, χωρίς να μπεις σε
αυτήν την διαδικασία.