[orasi] Re: Θέμα: Re: Θέμα: Re: Θέμα: Re: Λεξικά

  • From: ΚΑΡΑΘΥΜΙΟΥ ΧΡΥΣΟΥΛΑ <vangiannis@xxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 29 May 2008 19:11:50 +0300

Νίκο γεια χαρά σου. 1ων πολύ καλά έκανες και έφυγες από την πρωτεύουσα και
2ων ήθελα να σου πω ότι η κόρη σου θα πρέπει να συναναστρέφεται και με
παιδιά που βλέπουν και με παιδιά που δεν βλέπουν, τον τρόπο θα τον βρείτε
εσείς οι γονείς. Ένα όμως σου λέω θα πρέπει να της φέρεστε σα να βλέπει. Αα!
και καλό θα ήταν και ένα αδερφάκι.
   θέλουμε κι' αλλά ανέκδοτα.