[orasi] Re: Σχετικά με το Msconfig στα Windows 7:

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 28 Feb 2011 08:37:06 +0200

Καλημέρα Δημήτρη. Προσωπικά τρέχοντας το msconfig, ποτέ μου δεν
χρησιμοποίησα την εντολή απενεργοποίηση όλων για τα xp μιλώντας πόσο μάλλον
για τα 7. έτσι και αλιώς αυτή η εντολή πρέπει να χρησιμοποιηθεί από χρήστες
που γνωρίζουν πολύ καλά τι και πως τρέχει κάτω απο το σύστημα τους για να
μην αντιμετωπίζουν προβλήματα στο μέλλον.
Την θερμή μου καλημέρα στον βόλο απο την παγωμένη Αθήνα.