[orasi] Re: Fw: FW: ΑΠΛΑΠΡΟΩΘΗΣΤΕΑΥΤΟΤΟ EMAIL

  • From: "GIORGOS MPELIRIS" <sixthsense@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 15 Jan 2009 16:10:44 +0200

Στον μεγάλο, και συνάμα υπέροχο κόσμο του Internet, νομίζω πως είναι πολύ
πιθανό να συμβαίνουν και τέτοια συχνά.
Το θέμα είναι πως στην εποχή μας, δεν μπορούμε δυστυχώς να ξέρουμε τι είναι
αλήθεια και τι όχι.
Νομίζω πως αν ξέρουμε πράγματι τον ή τους ανθρώπους που ζητούν βοήθεια, αν
είναι γνωστός δηλαδή, τότε σίγουρα, δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα.
Εγώ τώρα τελευταία, λαμβάνω μηνύματα από κάποια κοπέλα που λέει πως είναι
από την Ροσία, έχει κόρη 7 χρονών, και θέλει θερμάστρα επειδή ο χειμώνας
είναι βαρύς, και λόγω της οικονομικής κρίσης δεν μπορεί να την πάρει η ίδια.
Τι να πούμε ρε παιδιά? γίνονται και αυτά.
Προσοχή, πολύ προσοχή.
Attention.