[orasi] Re: Fw: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ)από:BLIND.GRΚώδ: 1563

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 2 Jul 2009 10:34:46 +0300

Φίλε πρόκειται για φασίζοντες στην νοοτροπία ανθρώπους που κάθε τι το
διαφορετικό από την αυθεντία τους τους μοιάζει αποκρουστικό. Είναι τόσο
ειδικοί που έφτασαν στο σημείο να θεωρούν πως είναι σε θέση και έχουν την
τεχνική επάρκεια να αξιολογήσουν το έργο της φωνητικής πύλης. Σκέψου πως
μέσα στον ΠΣΤ και στην ΠΔΣ υπάρχουν άνθρωποι που γνωρίζουν και όμως δεν
εμπιστεύονται ούτε αυτούς. Απλά όπως πάντα τα θέλουν όλα, μονά ζυγά δικά
τους.