[orasi] Re: Fw: ΕθνικήΟμοσπονδίαΤυφλών(ΕΟΤ) από:BLIND.GRΚώδ: 1391

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 30 Mar 2009 19:00:53 +0300

> Ζητάμε κατ’ εξαίρεση για τα άτομα με προβλήματα όρασης, εάν διαθέτουν
> πρώτη κατοικία την οποία δεν έχουν αποκτήσει μέσω προγράμματος του Ο.Ε.Κ.,
> να έχουν το δικαίωμα να κάνουν χρήση των προγραμμάτων για την απόκτηση
> εξοχικής κατοικίας με τους αυτούς όρους. Το αίτημα δεν θεωρούμε ότι είναι
> προκλητικό, όπως ίσως φαίνεται εκ πρώτης όψεως, δεδομένου ότι οι τυφλοί
> για τις θερινές τους διακοπές είναι αναγκασμένοι να χρησιμοποιούν πάντοτε
> συνοδό, και ελλείψει τούτου τις περισσότερες φορές να τις στερούνται. Οι
> τυφλοί και τα άτομα με προβλήματα όρασης είναι ανάγκη να έχουν ένα
> [...]

Εγώ θα έλεγα να ζητηθεί ειδικά για τους τυφλούς ή τα άτομα όρασης ο
οργανισμός ειδικώς για αυτά να οικοδομεί ο ίδιος πρώτυπες βύλες που θα
τροφοδοτούνται με εναλλακτικές μορφές ενέργειας όπως αυτή του ήλιου ή του
ανέμου. Και αυτό προτείνεται επειδή αντικειμενικά οι τυφλοί και τα άτομα
όρασης έχουν ιδιαίτερη δυσκολία να πλουτίσουν.

Προφανώ΄ς αυτό διεκδηκεί η εκεί παρέα γιατί αυτά της λείπουν. έχει
ευτελιστεί και γελιοποιηθεί κάνε έννοια συνδικαλισμού και διεκδίκησης. Βάλτε
κάγκελα στα παράθυρα μην σπάσουν τα τζάμια από τις πέτρες.