[orasi] Re: Fw: 3η Δεκέμβρη 2010 - ΕθνικήΗμέραΑτόμωνμεΑναπηρία:ΗΕ.Σ.Α.μεΑ.διοργανώνειπανελλαδικόπαν-αναπηρικόσυλλαλητήριοστηνπλατείαΣυντάγματοςΠαρασκευή 3 Δεκέμβρη και ώρα 10.00 το πρωί

  • From: Κωστούλα Μπαλάσκα <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 7 Oct 2010 02:17:24 +0300

ΤΙ ΕΓΙΝΕ ΡΕ ΠΑΙΔΙΆ. ΤΙ ΕΠΑΘΕ ΗΕΣΑΜΈΑ ΚΑΙ ΤΟΣΟ ΝΩΡΙς ΟΡΓΑΝΩΝΕΙ ΚΙΝΗΤΟΠΊΗΣΗ
ΓΙΑ ΤΙς3 ΤΟΥ ΔΕΚΈΜΒΡΗ. ΠΟΥ ΗΤΑΝΕ ΤΟΣΑ ΧΡΌΝΙΑ.ΑΧ ΞΈΧΑΣΑ. ΣΤΑ ΞΕΝΟΔΟΧΕΙΑ. ΑΦΟΥ
ΑΦΗΣΕ ΠΡΏΤΑ ΝΑ ΔΙΑΛΥΘΟΎΝ ΣΧΕΔΌΝ ΤΑ ΠΆΝΤΑ, ΝΑ ΧΑΣΟΥΜΕ ΤΟΣΑ ΚΕΚΤΗΜΈΝΑ, ΝΑ
ΚΛΕΊΣΟΥΝ ΕΝΑ ΣΩΡΌ ΕΙΔΙΚΆ ΣΧΌΛΕΊΑ , ΚΑΙ ΤΑ ΠΑΙΔΙΆ ΝΑ ΒΡΊΣΚΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΣΠΊΤΙΑ
ΤΟΥς ΧΩΡΙςΕΚΠΑΊΔΕΥΣΗ ΤΩΡΑ ΙΣΩς ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΑΡΓΆ. ΤΕΛΟς ΠΑΝΤΩΝ. Ας ΕΛΠΊΣΟΥΜΕ ΟΤΙ
ΘΑ ΤΗΝ ΚΆΝΕΙ. ΓΙΑΤΊ ΠΆΡΑ ΠΟΛΛΈς ΦΟΡΈς ΕΧΕΙ ΕΞΑΓΓΕΊΛΕΙ ΚΙΝΗΤΟΠΟΊΣΕΙς  ΑΛΛΆ
ΔΕΝ ΤΙς ΚΑΝΕΙ ΤΕΛΙΚΆ. ΛΟΙΠΌΝ ΔΕΝ ΞΈΡΩ ΤΙ ΕΧΕΙ ΠΆΘΕΙ ΤΟ ΚΟΜΠΙΟΎΤΕΡ ΜΟΥ ΚΑΙ
ΕΚΕΙ ΠΟΥ ΥΠΆΡΧΟΥΝ ΠΟΛΛΈς ΦΟΡΈς ΔΊΦΘΟΓΚΟΙ, ΤΟΥς  ΓΡΆΦΕΙ ΛΕς ΚΑΙ ΒΑΖΩ
ΔΙΑΛΥΤΙΚΆ.ΔΕΝ ΜΠΟΡΩ ΝΑ ΚΑΤΑΛΆΒΩ ΤΙ ΣΥΜΒΑΊΝΕΙ.ΤΕΛΟς ΠΆΝΤΩΝ ΕΛΠΊΖΩ ΝΑ ΜΠΟΡΕΊΤΕ
ΝΑ ΔΙΑΒΆΣΕΤΕ ΑΥΤΆ ΠΟΥΓΡΆΦΩ.