[orasi] Re: Έκθεση ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ-EXPO

  • From: "Kostas Theodoropoulos" <ksteo@xxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 18 May 2009 07:47:25 +0300

Καλημέρα γαλάζιε σύντροφε χμμμ. Τίποτα δεν υπονοούσα καλέ μου φίλε. ξέρεις
εγώ μιλάω καθαρά. Νομίζω πως το θέμα έχει εξαντληθεί. Γνωρίζεις άλλωστε τα
συναισθήματα μου και τις απόψεις μου. Η ζωή προχωράει μπροστά. όσο για τις
βραβεύσεις αυτές από την πλευρά της πολιτείας στην συντριπτική τους
πλειοψηφία είναι υποκρητικές. Αυτό όμως σε τίποτα δεν μειώνει την προσφορά
σου και αυτή του μικρού αλλά πλην δραστήριου φορέα που ηγείσαι.
χαιρετισμούς