[orasi] Re: ΣύλλογοςΤεχνολογικήςΑνάπτυξηςΤυφλών(ΣΤΑΤ) από:BLIND.GRΚώδ: 359

  • From: "Ilias Argiropulos" <omiros57@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 22 Jan 2008 22:15:48 +0200

η μέθοδος αυτή είχε πρωτοεφαρμοστεί από τον Ρώσο χειρούργο Φεοντορωφ, ο
οποίος χρησιμοποίησε φυσικά νυστέρι, τα αποτελέσματα της θεραπείας του ήταν
τόσο θεαματικά που τον έκαναν γνωστό σε όλο τον κόσμο.
η πάθηση αυτή οφείλεται στην σκλήρυνση του κερατοειδούς από φυσικά αιτία,
μετά από πολλά χρόνια είναι μία φυσική φθορά, ή μετά από κάποιες ασθένειες
σήμερα η ίδια μέθοδος τελειοποιήθηκε και χρησιμοποιεί την ακτίνα αντί το
νυστέρι.
ο καθηγητής Φεοντορωφ σκοτώθηκε αν δεν με γελάει η μνήμη μου σε αεροπορικό
δυστύχημα πριν αρκετά χρόνια.
Ηλίας