[orasi] Re: Οιοριστικέςαλλαγέςγια13ο,14ομισθόκαιφόρους

  • From: "Costoula Mpalaska" <costmp@xxxxxxxxx>
  • To: <orasi@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 7 Jun 2010 00:22:51 +0300

καλησπέρα. πρώτον δεν πιστεύω οτι υπάρχουν οριστικές αλλαγές. κάθε τρείς και
λίγο, θα ακούμε και κάποιο,για να μην πω κάποια καινόυργια μέτρα.μας εχουνε
ρημάξει εντελώς κιόσο ο λαός δεν ξεσηκώνεται,ολο και θα γλυκαίνωνται,
αυτοίκαι θα κατεβάζουν καινούρια μέτρα. απο κει και πέρα βέβαια, μπορείτε να
τραγουδάτε οσα τραγουδάκια θέλετε και σας αρέσουν,. δεν λέω βέβαια να μπούμε
σε μιά κάσα και να πεθάνουμε, αλλάπρέπει να αγωνιστούμε να πάρουνπίσω ολαυτά
τα μέτρα, ή τουλάχιστον να μην πάρουν αλλα χειρότερα.όσογια τον άκη πάνου,
συνθέτης ηταν ο χριστιανός οχι φιλόσοφος.οτι εγραφε ωραία πράγματα, εγραφε
αναμφισβήτητα. αλλο ομως ωραία πράγματα κιαλλλο φιλοσοφίες. ειναι οπως λέε
κιο φίλος μου ο παπάζογλου,αλλο θα πει χαλκιδική κιάλλο θα πει
χαλκίδα.βέβαια, οσο για το που θα πάει που θα πάει που θα βγεί,κανένας δεν
το ξέρει. εγώ βλέπω οτι όλα  προς το χειρότερο πάνε.τι να πω πιά.