[openyourmind] Re: [openyourmind] skype meeting αυριο Τετάρτη 14 μετά τις 21:00

  • From: "Maria Del pilar" <pilaraki@xxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 13 Dec 2011 22:41:30 +0200

καλησπερα κι απο εμενα Αννα-μαρια και στην υπολοιπη ανοιχτομυαλη παρεα!
ευχομαι να εισαστε καλα και σιγα σιγα να ετοιμαζεστε να υποδεχτειτε αυτες τισ
ομορφες, οικογενιακες και οχι μονο, ημερες που ερχοντε.
Μπορει τα μαγαζια πασης φυσεως να μην σφηζουν απο κινηση και γενικα τα νεα των
δελτειων ειδησεων να μην μας λενε και τα πιο εσιοδοξα νεα, αλλα απο την αλλη,
οι ανθρωποι παρ'οτι βαρυγκομαει, εχει στραφει σε συνηθιες και συνεσθηματα, που
φερνουν τις ανθρωπινες σχεσεις πιο κοντα.
 Στο προκειμενο τωρα Αννα-Μαρια,
ελπιζω να τα καταφερω να ειμαι μαζι σας στο αυριανο μιτικ γιατι η αδελφη μου
εχει κανονισει να παμε μια επισκεψη, που ακομη δεν ξερω αν θα παω. Οπως και να
εχει θα ενημερωσω.
Φυσικα θα εχεις απο εμενα την τελικη μου ενημερωση και για τα ονοματα που θελω
να σου δωσω.
Σας καληνυχτω λοιπον πρως το παρον και ο Θεος να μας δωσει καλο ξυμερωμα, οπου
κιαν ειμαστε!!