[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Eclipsis : Facebook για ανθρώπους με πρόβλημα όρασης

  • From: Χρυσέλλα Λαγαρία <xlag82@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 12 May 2011 01:44:03 +0300

καλησπέρα και καλώς σας βρήκα! παράλειψη μου δεν έστειλα πρώτα χαιρετιστήριο
μήνυμα αλλά με παρέσυραν αυτά που διάβασα.
εσύ, νομίζω θα με καταλάβεις μια και η επαφή μας στο facebook είναι σε
καθημερινή βάση, μου αρέσει πολύ να βγαίνουν νέα πράγματα από νέους ανθρώπους
απλά δεν θα ήθελα να υπάρχει η πεποίθηση πως τα άτομα με προβλήματα όρασης στο
2011 είναι αποκλεισμένα απ'την τεχνολογία και τις δυνατότητες τις. προγράμματα
υπάρχουν, σαφώς επιδέχονται βελτιώσεις αλλά σε ένα πολύ μεγάλο ποσοστό
καλύπτουν πλήρως τις απαιτήσεις μιας σελίδας κοινωνικής δικτύωσης (μια που
αναφερόμαστε στο facebook) και η πεποίθηση της αδυναμίας αλληλεπίδρασης με τα
προγράμματα αυτά πρέπει να φύγει από όλους, βλέποντες και μη!