[openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Αυτή την εβδομάδα, στην Έκτη Αίσθηση.

  • From: "Giorgos Mpeliris" <gagr24@xxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Thu, 5 May 2011 11:16:46 +0300

Επαναλαμβάνω, δεν κατέθεσα άποψη, επειδή πολύ απλά δεν έλαβα μήνυμα που ζητάει
μια άποψη για κάτι.
Είναι θέμα αυτό, έχει τύχη να μην λαμβάνω μηνύματα λόγω κάποιων προβλημάτων
στην ηλεκτρονική μου διεύθυνση.
Δεν υπήρξε, ούτε υπάρχει λόγος να αρνιθώ να σχολιάσω ή να απαντήσω σε κάτι, εάν
μπορώ βέβαια.
Όσο για τον Ενικό ή τον Πληθυντικό, ο σευασμός νομίζω πως πράγματι κερδίζεται,
αποκτάτε, αλλά το να μιλά κάποιος στον ενικό ή στον πληθυντικό, σίγουρα δεν
υποδηλώνει απαρέτητα σευασμό.
Ας μιλάμε λοιπόν στον ενικό αφού το επιθυμνείτε.