[openyourmind] Σχετ: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση: apple document 2.doc

  • From: Alexandra Hliakh <alexandrahli@xxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 6 Dec 2011 08:28:57 +0000 (GMT)

αστερι μου μαι χαρα  ειναι ολα     και σε  ευχαριστουμε πολυ για ολα

________________________________
 Απο: emily <emily89@xxxxxxxxxxx>
Προς: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
Στάλθηκε: 4:29 μ.μ. Σάββατο, 3 Δεκεμβρίου 2011
Θεμα: [openyourmind] Re: [openyourmind] Re: Γίνεται ηλεκτρονική ταχυδρόμηση:
apple document 2.doc

γεια σου Κωστα! σ'ευχαριστω πολυ τουλαχιστον νομιζω
προσπαθησα να ειναι σωστο. απλα το μονο που θα ηθελα να επισημανω ειναι οτι το
κειμενο ειχε συνεχως μακροσκελη προτασεις και αυτο με δυσκολεψε καπως βεβαια
καλο ειναι να ριξετε και εσεις μια ματια ισως υπαρχει καπιο λαθος που εγω να
μην
το προσεξα. καλη συνεχεια.