[openyourmind] Τί είναι τα e-pub βιβλία΄

  • From: "Anna Maria" <Anna_Maria_Foskolou@xxxxxxxxxxx>
  • To: <openyourmind@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Mon, 4 Apr 2011 15:40:14 +0300

Διάβασα τις αναρτήσεις σας και μου δημιουργήθηκε η απορία τι ακριβώς είναι τα
e-pub .Αν έχετε και εσείς την ίδια απλά διαβάστε τα παρακάτω!
Τα αρχεία epub (συντομογραφία του electronic publication), είναι αρχεία
ηλεκτρονικών βιβλίων βασιζόμενα στο ανοικτό πρότυπο όπως έχει οριστεί από το
International Digital Publishing Forum
 (IDPF).  Το σημαντικότερο πλεονέκτημα ενός epub αρχείου είναι ότι προσαρμόζει
την εμφάνιση του κειμένου ανάλογα με το μέσο προβολής. Γι ' αυτό θεωρείται
ιδανικό για τις διάφορες φορητές συσκευές (κινητά τηλέφωνα, ebook readers,
ipad, tablet pc.) σε αντίθεση με τα παραδοσιακά format κειμένου όπως το pdf που
διατηρεί
σταθερή σελιδοποίηση ανεξάρτητα από το μέγεθος της συσκευής προβολής.
πηγή:http://greekepub.info/?p=9          Παρατήρηση:
Είναι το μέλλον των βιβλίων και νομίζω για εμάς είναι ότι το καλύτερο μιας και
θεωρώ πως θα είναι προσβάσιμα,πλεον θέμα χρόνου και τίποτα άλλο!!
φιλικά Αννα-Μαρία
Καλές αναγν΄ωσεις λοιπόν!
..