[openyourmind] Re: Ερώτημα για ανάγνωση κειμένου Power Point

  • From: Κούβαρης Κωστας <kostaskouv@xxxxxxxxx>
  • To: openyourmind@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 16 Mar 2011 15:50:47 +0200

Φιλε Γιωργο καλησπέρα. Μπορεις να δοκιμασεις με αλλαγη του κερσορα, απο το jaws στο pc.Εγω ομως θα προτεινα να περασεις το ppt μεσα στο abbyfinereader να κανεις οπτικη αναγνωρηση χαρακτήρων και επειτα να το εξαγεις στο microsoft word σαν απλο κειμενο.Φιλικους χαιρετισμους Κώστας.
τις 16/3/2011 02:53 μμ, ο/η Giorgos Mpeliris έγραψε:
Γεια σας.
Πως μπορώ να διαβάσω αρχείο με κατάληξη .pps (Power Poing?
Ξεκινάω να το διαβάσω, αλλά κάπου τελιόνει και θέλω να συνεχίσω πιο κάτω.
Γίνεται αυτό με το Jaws? αν ναι, πως;
Ευχαριστώ.