[openyourmind] Χρήστος Θηβαίος: ο μόνος τρόπος για να σκοτώσεις έναν άνθρωπο είναι με το να σκοτώσεις τα όνειρά του

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 18 Dec 2012 01:49:23 +0200

Ο Χ. Θηβαίος μιλάει για ένα ασαφές πολιτικό μενού που οδηγεί στην αχρειότητα «Ζούμε σε μια καπιταλιστική κοινωνία που το ιδιαίτερο χαρακτηριστικό της είναι να ιδιωτικοποιούνται τα κέρδη και να κοινωνικοποιούνταν οι ζημιές. Έτσι το κυρίαρχο χρηματοπιστωτικό σύστημα, βλέποντας να φεύγει η γη κάτω από τα ποδιά του κόβει χρήμα, από συντάξεις, μισθούς, υγεία, παιδεία. Στις δύσκολες στιγμές που βιώνουμε δεν μου επιτρέπεται ως πατέρας και σύζυγος ως οικογενειάρχης να είμαι απαισιόδοξος. Υπάρχει μόνο ένας τρόπος να σκοτώσεις έναν άνθρωπο και αυτός είναι να του σκοτώσεις τα όνειρα του» είπε μεταξύ άλλων ο Χρήστος Θηβαίος σε συνέντευξή τους στο «Αχελώος tv».Στη συνέχεια ο σημαντικός μουσικός και ερμηνευτής αναφερόμενος στο κοινωνικο-πολιτικό περιβάλλον που επικρατεί στη χώρα μας είπε:«Ο κόσμος έχει ένα ασαφές πολιτικό μενού για να επιλέξει και καταλήγει στο να επιλέξει αχρειότητα. Η ποίηση του απελπισμένου είναι η καταστροφή. Στα 49 μου χρόνια το πιο σημαντικό για μένα είναι να είμαι χρήσιμος και όχι γνωστός.Έτσι πρέπει να αισθανόμαστε όλοι άνθρωποι, να κοιτάμε στα μάτια τα παιδιά μας μας για να πάρουμε θάρρος να συνεχίσουμεΤο πρωί βγαίνοντας από το σπίτι όποιον συναντάμε, όχι θυμό, όχι βία, λεμέ μια καλημέρα, δίνουμε ένα χαμόγελο».