[openyourmind] επαληθεύεται η Αποκάλυψη του Ιωάννη ο Ομπάμα ζητάει απο τους πολίτες να βάλουν υποδόριο τσίπ.

  • From: anna-maria foskolou <firefly.tinos@xxxxxxxxx>
  • To: OPENYOURMIND@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Wed, 09 Jan 2013 09:58:36 +0200

ακούστε το παρακάτω βίντεο είναι στα αγγλικά,το συγκεκριμένο αποτελεί μέρος του προγράμματος του Ομπάμα...περιληπτικά να σας πώ πως δρομολογείται για το 2017,και δηλώνουν πως θα γίνεται αρχικά για λόγους υγείας σε περίπτωση που μπούμε στο νοσοκομείο και δεν έχουμε μαζί μας κάποια ταυτότητα ή βιβλιάριο ώστε οι γιατροί να γνωρίζουν ποιοί είμαστε,απαντά στην ερώτηση: εαν είμαι αυτός που λέω πως είμαι.. δίνει παραδείγματα πως σε ορισμένες πόλεις τους Σικάγο εαν θυμάμαι καλά,κάνουν αγορές ακουμπώντας μόνο το δάκτυλό τους.. είναι πραγματικά τόσο συγκλονιστικό,το να βρίσκεσαι μπροστά σε όλα αυτά γνωρίζωντας πως θα τα ζήσεις..

NBC Prediction That We Will All Have an RFID Chip Under Our Skin by 2017

http://www.youtube.com/watch?v=1YJsxMcAJoA