[ok1keo] Re: Polarizovaná relátka

  • From: Jaroslav Janata <323602427@xxxxxx>
  • To: ok1keo@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Mon, 25 Jan 2010 19:04:34 +0100

Já má zájem! Prosil bych, pokud to bude možné, dva kusy. Děkuji, Jarda ok1cjb

Dne 25.1.2010 10:34, Jindra Vavruška napsal(a):
Vážení kolegové,

kolega z práce mi donesl z nějakých zbytků po tchánovi 3 ks nových (nepoužitých) polarizovaných relé RFT. Zároveň se zmínil, že má doma ještě další, tentokrát Siemens-Halske, "jeté". Napadlo mě, že by to možná i v dnešní době ještě dokázal využít pro výrobu "pastičky" k elbugu, případně jako sběratelský exponát, tak se tímto ptám, zda byste někdo měl zájem.

S pozdravem,

Jindra Vavruška
OK4RM

__________ Informace od ESET NOD32 Antivirus, verze databaze 4677 (20091210) __________