[ok1keo] KRIchta, OK9 a Rádio Nivea

  • From: Jindra Vavruška <jindrich@xxxxxxxxxxx>
  • To: ok1keo@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 14 Mar 2008 10:32:06 +0100 (CET)

Nazdar chlapi,

chci se omluvit z dnešní Rychty, neb jsem po třech týdnech velkého vypětí
již dosti zrychtován. Příští týden mě ještě čeká Soutěž o cenu Nivea alias
Quidex, kam připravuju tři soutěžící s jejich Rádiem Nivea II a ještě mám
sedět v porotě.

V souvislosti s RN2 vznikl malý kroužek cca 2-5 dětí, z nichž někteří
(jeden) si chtějí udělat OK9 koncesi (David Vavruška) a jiní mají zatím
dosti nespecifický, ale zato dosti intenzivní zájem o věci, které
souvisejí s RN2 (jiný David od našich přátel z Černého Mostu).

Chtěl bych poprosit zda by někdo (pomýšlím na DXD a DMP, ale uvítám
jakoukoliv podporu) nemohl dětem udělat nějakou přednášku na téma
amatérské vysílání. Všichni víte jak často a intenzivně vysílám (5 dní v
roce), takže ve mně nebudou tyhle děti mít žádný výrazný vzor. Chtěl bych
jim ukázat někoho, kdo má regulérní hamshack, nějaké zajímavé antény a
třeba plno kveslí. Nějaká taková přednáška by asi šla spojit s výletem na
Klokočnou a případně do Ondřejova.

Cítíte se někdo na to, že byste dětem mohl třeba 2 hodiny něco vyprávět a
předvádět? Pokud bychom se mohli sejít v nějakém salónku nebo menším sále
(třeba U radisty Franty???), mám i několik zábavných her s telegrafií,
případně s hláskovací tabulkou.

Termíny jsou zatím ve hvězdách, zkouším sondovat terén.

73 Jindra OK4RM