[ok1keo] Anténa na stožár

  • From: Jindřich Vavruška <radio.miskovice@xxxxxxxxx>
  • Date: Tue, 20 Oct 2015 11:01:36 +0200

Zdravím,

mluvil jsem s Vojtou, může v sobotu dopoledne. Kdo by se mohl zúčastnit?¨

Můžu dovézt i anténu na 50 MHz, pro kterou doma nemám (zatím) místo na
stožáru. Myslím, že je to 4 el nebo 5 el LFA. Pak mám doma kabel RF400.
Standardně má LFA svorky na kabelová oka, takže to je věc, kterou musíme
zvládnout než se to dá nahoru. Taky bych poprosil jestli někdo máte
nějakou vhodnou hmotu na zalití svorek - zkoušel jsem "běžné" průhledné
silikony a nebylo to nic moc (neztuhlo to). A asi by to chtělo něco na
zapatlání hadicových spon. LFA má zářič ve tvaru smyčky, trochy jako
pozoun, přičemž trubky jsou k sobě stažené nerezovými sponami, ale i tak by
asi bylo dobré to něčím zakrýt, aby se tam nemuselo každý rok lézt a
kontrolovat to.

Zatím 73,

Jindra