[oc] glony

  • From: "Zuzanna Celmer" <so_dakki@xxxxx>
  • To: oc <oc@xxxxxxxxxxxxx>
  • Date: Sun, 16 Mar 2008 18:27:25 +0100

Mam propozycje - kto chce to skorzysta, choć dobrze było gdybyśmy
wszyscy tu wpisali swoje wyniki.

W arkuszu z dużą tabelą wpisałam wyniki. Ułatwienie --> drugi arkusz z
wykresem :) Wpisujecie swoje wszystkie dane, kombinujecie, które
odrzucić (wystarczy,że wpiszecie wyniki - samo policzy i wykreśli :)) i
wtedy wpisujcie w główną tabelę.

Uwaga -  w tabeli (tej dużej) już tak ładnie nie liczy średniej - sami
musicie poprawić z =suma()/3  na  =suma()/2 jeśli coś odrzuciliście

Zablokowałam w drugim arkuszu formułki żeby nikt przez przypadek czegoś
nie zmajstrował :P

Sprawdzałam - liczy dobrze :)

Jakby co to krzyczcie - poprawię :)

Zuzia

Nie rozliczaj PITu na liczydle! Ściągnij formularz PIT,
który wypełnisz na komputerze. Wystarczy wpisać niezbędne
dane a obliczenia wykonają się automatycznie!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fpodatki.wp.pl%2Fnarzedzia_formularze_aktywne.html&sid=262