[nrg-nlp-club] Re: [nrg-nlp-club] Re: Hello

  • From: Michał_MD <mi_dur@xxxxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Tue, 25 Oct 2005 18:46:00 +0200

Witajcie,
dzięki Adamie za kopuły;)
Wróciłem przed chwilą ze szpitala i wszystko jest w porządku
najlepszym. Wiola tylko trochę osłabiona i senna po narkozie.
Robili też jakieś testy z krwi na prawidłowy rozwój płodu i wszystko
wyszło ok :)))
Serdeczne dzięki za troskę

Michał

dzisiaj rano odwiozłem Wiolę do szpitala celem dokonania pewnego
zabiegu coby się dzidziuś zbyt wcześnie na ten nasz świat nie
pospieszył. Ona tam, ja tu lipa!!!!