[nrg-nlp-club] Re: impreska

  • From: Maciek Pasternacki <maciekp@xxxxxxxxxxxxxxx>
  • To: nrg-nlp-club@xxxxxxxxxxxxx
  • Date: Fri, 23 Sep 2005 12:50:47 +0200

On Setting Orange, Bureaucracy 46, 3171 YOLD, basslerek@xxxxxxxxx wrote:

> Z pozytywnym przesłaniem zapraszamy na imprezke w piątek najbliższy
> ambasada, z okazji 18nastki esme i blind'a (czytac Kasi i
> Przemka;)....dajcie znac kto sie stawi...irie

Jako że już najwyraźniej działa mi wysyłanie maili na listę: w piątek
nie dam rady się pojawić (jestem umówiony o pół kraju od wawy), ale
będę w stolicy w sobotę (od popołudnia/wieczora do najprawdopodobniej
23-24 w nocy) -- może dogrywka? ;)

--
__    Maciek Pasternacki <maciekp@xxxxxxxxxxxxxxx> [ http://japhy.fnord.org/ ]
`| _   |_\  / { ...niech obcej ziemi próg usunie się spod nóg,