[neveh-l] Re: [neveh-l] Re: [neveh-l] משולן ראש האולפנה: משהו שווה וקצת אחר - נס חנוכה במבט עכשווי

  • From: עודד לאוב <oded563@xxxxxxxxx>
  • To: gbraner@xxxxxxxxx
  • Date: Fri, 7 Dec 2012 10:41:15 +0200

מצטרף לברכות,
ראשית לרעיון ושנית לביצוע, *מבקש למנף בגדול:*
מזה מספר שנים שיש לי מודעות דומה לזו של מיכל
ואני מרגיש שאנו *חוטאים לה' ולעצמינו *בכך שאנו לא ממשיכים בכתיבת התנ"ך -
הרי עוצמות האירועים שעם ישראל חווה
במאה הקודמת הם לא פחות משיבת ציון שזכתה לכמה ספרים!
יצא לי לשוחח על כך יותר מפעם אחת , חשבתי לכתוב על כך ולא הסתייע..
נקודה שיכולה לעכב אך לדעתי אין בכך מניעה - מי יכתוב את התנ"ך?
 א. ראשית חלק  מספרי התנ"ך עברו עריכה ע"י בתי מדרש כדברי הגמ'.
ב. שיכתבו במספר בתי מדרש - ובתהליך של ברירה טבעית היסטורית (השגחה) יתפוס את
מקומו הנוסח הראוי.
ג. עת לעשות!     (כל הסעיפים הם למעשה אותה תשובה).
מבקש מהרב רונן מיכל ויעל לפרסם, אני חושב שיש בחיבור הנ"ל כדי לעורר את
הציבור למשימה הזו.
לא מבין כ"כ היכן לפרסם אבל נראה לי במקור ראשון ובאתרי אינטרנט - אולי גם מול
תקשורת נוספת. שר החינוך להזמין אותו?
בהצלחה!
זה כשלעצמו יכול להיות נס חנוכה תשע"ג.